Полтавські податківці розповіли про застосування спрощеної системи оподаткування
Державна фіскальна служба України у зв’язку з численними зверненнями платників податків щодо застосування спрощеної системи оподаткування в 2016 році з урахуванням змін внесених Законом України від 24 грудня 2015 року N 909-VI11 “Про внесення змін до Податковою кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році” (далі – Закон), який набрав чинність з 01 січня 2016 року, повідомляє:
Частиною 1 статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-право
Так Конституційним Судом України наголошено, що дію нормативно-право
Крім того, відповідно до п. 56.21 ст. 56 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) у разі коли норма Кодексу чи іншого нормативно-право
У зв’язку з викладеним, у листі ДФС від 18.01.2016 р. N 1527/7/99-99-17-
“Суб’єкти господарювання – фізичні особи – платники єдиного податку, які в 2015 році отримали доходи понад 5 млн. грн., але не перевищили обсяг доходу 20 млн. грн. не втрачають право застосовувати спрощену систему оподаткування в 2016 році.
Водночас, якщо фізичні особи – підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування протягом 2016 року, отримають доходи обсягом більше 5 млн. грн., такі платники будуть зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому відбулося таке перевищення”.
Головне управління ДФС У Полтавській області
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google










